Suportul pe care il acordam clientilor nostri reprezinta o prioritate maxima pentru noi. Majoritatea incidentelor semnalate de catre clientii TCNET sunt rezolvate imediat. Folosim un personal numeros pentru a primi mesajele dvs. si avem tehnicieni foarte bine pregatiti care stau la dispozitia dvs. 7 zile pe saptamana, 24 ore pe zi.

Consultantii TCNET sunt experti care lucreaza indeaproape atat cu managerii proprietatii, cat si cu operatorii sistemelor din toate departamentele hotelului sau restaraurantului. Consultantii nostri evalueaza, proiecteaza si implementeaza solutiile IT lucrand direct cu clientii in intampinarea cerintelor acestora. Astfel, va stam la dispozitie la urmatoarele numere de telefon:

Formular de suport

 

Verificare

Toate sistemele : 09:00 – 17:30

  • 021-410.95.38
  • 021-410.94.97
  • 021.781.01.50
  • suport@tcnet.ro
  • tehnic@tcnet.ro

Medallion PMS : 17:30 – 09:00

  • 0730 898 742

Alimentatie publica : 17:30 – 09:00

  • 0730 898 743