Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Top 7 recomandari marketing digital pentru hotelieri.

Intr-o perioada in care tehnologia evolueaza in ritm galopant, mediile de comunicare schimba din ce in ce mai semnificativ comporatamentele de consum, iar publicul devine tot mai selectiv si atent la sintagma « value for money ». Motiv pentru care, daca vreti sa tineti pasul, este bine sa luati in considerare recomandarile specialistilor.
Conform Hospitalitynet.org iata cateva strategii de marketing digital de urmat in 2013:
1. Dezvoltati-va site-ul astfel incat sa asigurati compatibilitatea acestuia cu dispozitivele mobile. Clientii folosesc si vor continua sa folosesasca astfel de dispozitive.
2. Dezvoltati-va propriul canal de vanzare on-line. Atrageti rezervari de pe marile canale de distribuitie catre site-ul propriu. Platiti astfel comisioane mai mici, crescand pe de alta parte brand-ul hotelului.
3. Administrati site-ul prin intermediul unui CMS. Astfel, site-ul devine mai dinamic, dumneavoastra putand efectua oricand si oricate modificari doriti.
4. Folositi instrumente de marketing cu costuri reduse de tipul celor oferite de Google, TripAdvisor etc.
5. Introduceti pe site continut unic si personalizat conform specificului hotelului dumneavoastra bazat pe caracteristicile demografice sau comentariile clientilor.
6. Asigurati-va ca ati prevazut in buget sumele necesare pentru SEO si publicitate on-line.
7. Fiti mereu in contact cu clientii dumneavoastra prin intermediul sistemelor on-line dedicate.
Chiar daca strategiile de marketing sunt diferite, hotelurile de succes combina idei ca cele de mai sus pentru a-si crea o strategie de marketing fluida care transforma camerele neocupate in producatori constanti de venituri.

Author

tcnet