Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Medallion PMS – Hotel Duke, Bucuresti

Situat in centrul Bucurestiului, in zona de maxim interes a oamenilor de afaceri, in apropierea principalelor institutii publice si a numeroase sedii de firme, Hotelul Duke a devenit in scurt timp unul din cele mai cautate hoteluri din capitala.

Hotelul Duke dispune de 38 de camere placute si prietenoase, un restaurant si un bar cu o atmosfera deosebita.

Pentru un hotel modern care se doreste a fi o destinatie ideala pentru oamenii de afaceri s-a optat pentru un sistem informatic de gestiune hoteliera nou cu o tehnologie si un design revolutionar. Este vorba de sistemul Medallion PMS dezvoltat de SoftBrands si distribuit in Romania de firma TCNET S.R.L. In septembrie 2002, domnul Adrian Zaharia, Directorul Hotelului Duke explica: “Aveam nevoie de un sistem care sa se plieze pe cerintele noastre. Noile sisteme sub platforma Windows puse la dispozitie de TCNET ne ofereau posibilitatea sa concentram intreaga informatie necesara hotelului pe o singura platforma.”

Tehnologie de ultima ora

Sistemul de gestiune hoteliera Medallion PMS indeplineste nu numai una din functiile necesare intr-o receptie, dar permite si integrarea prin interfete specifice cu sistemul centralei telefonice, POS, pay-TV sau sistemul de chei electronice, toate acestea fiind compatibile cu platforma Windows. Sistemul Medallion PMSimplementat la Hotelul Duke inglobeaza functiile unui sistem de gestiune hoteliera, sistem de restaurant si bar POS si sistem financiar-contabil. Faptul ca fiecare utilizator are propria sa parola si acces in meniurile in care lucreaza, determina o securitate crescuta a sistemului.

Instalare de sistem in doua saptamani

Medallion PMS a fost instalat in iunie 2002 si a devenit functional in aceeasi luna, necesitatile de scolarizare a personalului fiind minime. Domnul Corneliu Catalin, director executiv TCNET comenta: “Scolarizarea personalului depinde in mare masura de dimensiunea proprietatii unde se face instalarea. Sistemul a fost dezvoltat sub platforma Windows luand in considerare ca majoritatea oamenilor sunt astazi familiarizati cu aceste interfete. Faza initiala consta in discutia premergatoare instalarii pentru a hotari asupra diferitelor cerinte si variante. Apoi se asigura training-ul personalului hotelier, inainte ca sistemul sa fie operational, ceea ce permite sa descoperim daca este nevoie de alte schimbari la fata locului.”

O data ce sistemul a fost instalat si au fost introduse toate rezervarile, TCNET asista indeaproape personalul in primele zile ce urmeaza instalarii.

Domnul Corneliu Catalin adauga: “Sistemul este foarte economic. Angajatii erau familiarizati cu design-ul acestuia, ceea ce a permis o trecere rapida catre utilizarea sa efectiva. Din cei 30 de angajati ai hotelului Duke, 6 urmau sa fie utilizatori constanti ai Medallion PMS. Faptul ca puteam limita volumul de informatii la care fiecare va avea acces pe parola sa, a permis reducerea timpului de scolarizare necesar.”

Informatie

Sistemul ofera conducerii informatii pentru a putea face previziuni de afaceri si a dezvolta tarife diferite pentru fiecare sezon, numeroase statistici pe nationalitati. Sistemul va continua sa fie dezvoltat in viitor, in curand va fi adaugat sistemul cartilor de credit. Aceste modificari vor fi de folos hotelului pentru imbunatatirea serviciilor oferite clientilor.

Domnul Adrian Zaharia incheie: “Suntem foarte multumiti de implicarea TCNET in dezvoltatea hotelului Duke. Este placut sa lucrezi cu o compania care cunoaste industria hoteliera si munca neintrerupta care-i sta la baza, astfel incat intelege nevoia asigurarii suportului tehnic 24 ore/zi, 7 zile/saptamana, ca parte a contractului nostru.”

Author

happyadmin