Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

In1 Channel Manager – Hotel Banat, Bucuresti

Clientul:

Hotel Banat este locatia perfecta pentru turismul de business. Amplasat central in capitala, se adreseaza oaspetilor ce-si doresc combinarea petrecerii timpului in centrului istoric cu intalnirile de afaceri.

 

Provocarea:

Hotel Banat avea nevoie de o solutie pentru simplificarea sarcinilor echipei de vanzari si eliminarea erorilor umane ce pot crea over-booking, situatie ce aparuse déjà de cateva ori in istoricul sau de activitate.

 

Solutia:

TCNET a propus si implementat solutia IN1 Channel Manager.

 

Beneficii&Rezultate:

Hotel Banat a obtinut o reducere cu pana la 80% a timpului alocat modificarii si supravegherii tuturor platformelor de rezervari online folosite in mod curent. De asemenea, hotelul a beneficiat de interfata bidirectionala cu sistemul de management hotelier – Medallion, astfel incat o singura operatiune de actualizare a unui tarif sau disponibilitate de camera se multiplica automat atat in OTA, cat si in sistemul din receptie al hotelului.

Author

happyadmin