Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Confort si dependenta sau crestere a veniturilor?

Indiferent de dimensiunea unui hotel sau de localizarea acestuia, agentiile de turism online (OTA – Booking, Expedia ,Venera, HRS, Hotel.de, Agoda, Laterooms etc) reprezinta unul dintre cele mai importante canale de absorbtie a turistilor. OTA ofera avantaje atat pentru turist, cat si pentru hotel.

Cand procentul se indreapta, insa, catre 50% sau il depaseste, este un semnal de alarma: inseamna ca celelalte surse de atragere a clientilor nu sunt suficient exploatate astfel incat sa aduca noi oaspeti hotelului, iar veniturile si gradul de ocupare depind de o sursa dominanta. O pozitie sensibila, daca esti un hotelier care isi doreste mai multi clienti si cresterea veniturilor.

Anthony Melchiorri, expert in domeniul ospitalitatii si gazda emisiunii Hotel Impossible, se intalneste cu o o astfel de situatie la hotelul Litohoro Olympus Resort Villas and Spa:

 

Te ajuti sau stai pe loc…

Vizibilitatea pe care colaborarea cu agentiile de turism online (OTA) o aduce unui hotel este semnificativa.

Conform unui studiu Google, 52% din turisti ce iti viziteaza site-ul te-au gasit pe OTA, iar WIHP a analizat ca 20% din rezervarile directe pe site au ca sursa vizitarea platformelor agentiilor online.

Site-urile OTA sunt bine facute: acestea ofera poze de calitate, informatii necesare si, cel mai important, recomandarile turistilor care au testat serviciile hoteliere.

Imaginea pe care ele o transmit despre tine te ajuta sa vinzi.

Faci si tu acelasi lucru pentru tine, iti folosesti toate atuu-urile ca sa vinzi?

Sursa de crestere a veniturilor:  managementul resurselor proprii

Sa presupunem ca esti unul dintre acele hoteluri care vor mai multi turisti si care cred ca ofera suficienta „value for money” pentru a atrage mai multi oaspeti.

Folosesti deja toate canalele externe care pot lucra pentru tine. Care iti pot aduce trafic si vizibilitate. La acest capitol esti cu temele la zi, iar munca ta da rezultate pe care nu le mai poti influenta pozitiv.

Ceea ce poti imbunatati, insa, este modul in care iti gestionezi resursele interne, propriile tale canale de comunicare cu clientii. Poti face un refresh al modalitatilor care iti apartin exclusiv, astfel incat sa pui mai bine in valoare ceea ce ai deja: propriul tau site.

Vizitatorii au ajuns pe site-ul tau. Primesc informatii suplimentare? Au la dispozitie mai multe poze, informatii actuale despre beneficii si facilitati?

Daca au ajuns intamplator sau au revenit dupa mai mult timp, au acces vizibil si usor sa faca o rezervare?

Un motor de rezervare integrat in site poate face ca rata de conversie a vizitatorilor site-ului tau sa creasca. Si veniturile tale de asemenea.

Poti sa iti generezi singur un numar suplimentar de clienti, doar prin capitalizarea vizibilitatii pe care ti-a adus-o, de-a lungul vremii, expunerea online a colaboratorilor si platformelor de intermediere.

Felicitari daca faci deja asta!

Author

happyadmin