Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

E-travel Conference 2014, un eveniment de top al industriei de turism

Am fost, va tinem la curent:

E-travel Conference 2014, un eveniment de top al industriei de turism

Turistii romani prefera in proportie de 48% sa cumpere produse turistice de pe site-urile proprii ale furnizorilor, iar rapiditatea procesului de rezervare si disponibilitatea de a-si face o rezervare oricind si oriunde, conteaza cel mai mult pentru cei care cumpara online – a fost una dintre concluziile studiului Millware Brown, citat de participantii la eTravel 2014, un eveniment important al anului 2014, la care TCNET a participat recent. Potrivit unei alte surse (hotelguru.ro), turistii romani folosesc internetul in proportie de 73% pentru a se informa inainte de a pleca intr-o vacanta, motiv pentru care se aloca bugete tot mai mari pentru a asigura tehnologia necesara prezentei in mediul online – au declarat managerii din industria hoteliera, agentii de turism si de booking si directorii de marketing prezenti la eveniment. Legat de strategiile de marketing si PR online (inclusiv social media si search marketing) pentru generarea de vanzari in domeniul turistic, iata cateva concluzii generale desprinse in cadrul evenimentului:

  • Dispozitivele mobile au o importanta tot mai mare in obtinerea veniturilor, inclusiv in Romania rezervarile sosite de pe dispozitive mobile fiind in crestere. In consecinta, adaptarea informatiilor oferite in mediul online pentru telefoanele inteligente sau tablete, nelipsite din buzunarul potentialilor turisti, este un demers strategic in cresterea vanzarilor.
  • Site-urile bine facute, care raspund profilului unui consumator modern si dinamic, au un impact pozitiv asupra veniturilor si influenteaza calitatea turistilor oricarei unitati de cazare.

Continuam sa “luam pulsul” turismului romanesc si va tinem la curent cu informatii despre strategii si tendinte pentru sezonul care urmeaza.

 

Author

tcnet