Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Strategii inteligente pentru cresterea profitului hotelului

Pe 12 iunie, TCNET a organizat la Bucuresti primul seminar din seria “Strategii inteligente pentru cresterea profitului hotelului”.

Realizat in colaborare cu In1 Solutions, cel mai recent partener al TCNET, evenimentul si-a propus sa faca publice cele mai eficiente solutii de crestere a vanzarilor folosite de jucatori din industria hoteliera din alte piete.

“In Romania, 10 milioane de potentiali clienti ai hotelurilor sunt prezenti in mediul online, iar 7,2 milioane dintre ei activeaza in retelele de socializare. Dezvoltarea unei strategii de marketing pentru pozitionarea corecta a brandului de hotel in aceste medii poate reprezenta o sursa certa de venituri, iar cifrele o demonstreaza”, a spus Andrei Verboncu, directorul executiv al TCNET.

 

42% din rezervarile la hoteluri in Europa sunt facute prin canale online, iar 24% dintre acestea provin din surse proprii de rezervare – spun cifrele WIHP. Conform statisticilor oficiale, in Romania, doar 4% dintre rezervari sosesc prin astfel de canale.

Transformarea celor 10 milioane de potentiali turisti in clienti directi tine de interesul si abilitatea jucatorilor din industria hoteliera locala de a folosi acest potential urias de crestere a veniturilor.

Alaturi de canalele de rezervare externe folosite deja de catre hotelierii romani, stimularea vanzarilor directe poate genera venituri suplimentare consistente – a fost concluzia studiilor de caz prezentate de catre vorbitori. Victor Garland, directorul commercial al In1 Solutions (Irlanda), le-a impartasit participantilor rezultatele obtinute de clientii companiei: in cateva luni de la pozitionarea online a brandului, hotelurile au obtinut performante remarcabile, de crestere chiar si cu 300% a vanzarilor directe.

“Peste 3 000 de hoteluri din toata lumea folosesc platforma pe care le-o punem la dispozitie pentru a-si creste vanzarile. Din 2014, rezultatele vor incepe sa apara si in Romania: avem deja primele 50 de hoteluri care isi dezvolta sistemul propriu de vanzare online cu ajutorul In1, iar numarul lor este in crestere”, a precizat Victor Garland.

 

Primele rezultate pentru Romania au fost facute publice in cadrul aceluiasi eveniment, de catre reprezentantul TCNET. Conform informatiilor oferite de Andrei Verboncu, Casa Wagner, unul dintre primele hoteluri care folosesc sistemul In1 in Romania, a inregistrat o crestere de 54% a vanzarilor din canale proprii in primale 3 luni de la angajarea sa activa in vanzari directe online. “Pe termen lung, ne asteptam la cresteri si mai consistente dupa lansarea strategiei de marketing online a hotelului”, a mai precizat directorul executiv al TCNET.

In acest moment, compania este in discutii avansate cu mai mult de 100 de hoteluri din Romania care intentioneaza sa identifice solutiile de comunicare potrivite pentru adresarea si evidentierea ofertelor lor catre utilizatorii din online.

***

Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile TCNET, ne puteti lasa date de contact aici.

Pentru a participa la unul din evenimentele urmatoare organizate de TCNET, inregistrarea se face aici.

Vizualizati galleria foto Facebook.

Author

tcnet