Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Cine este generatia noului mileniu si cum isi alege aceasta urmatoarea destinatii de vacanta?

Generatia tanara de astazi reprezinta potentialul turist de maine. Nascuta intre 1980 si 2000, “generatia noului mileniu” sparge tiparele procesului de alegere a urmatoarei vacante prin alte preferinte, motivatii si alt comportament. Hotelul dumneavoastra este pregatit sa ofere servicii specifice acestei noi nise?
Afla care sunt tendinte si preferintele generatiei noului mileniu
6 din 10 turisti cu varsta de pana in 30 de ani calatoresc pentru relaxare si neaparat impreuna cu prietenii. Relatiile sunt vitale pentru acestia, iata de ce se bazaeaza pe recomandarea prietenilor. Ei sunt si cei mai mari consumatori ai retelelor de socializare unde isi povestesc experientele din timpul vacantei in timp real, facandu-si recomandari unul altuia.
Generatia noului mileniu se caracterizeaza prin spontanietate, iata de ce ei isi planifica vacanta in mai putin timp (75 zile) in comparatie cei mai in varsta (96 zile). Ei sunt adeptii informatiilor gasite in mediul online, unde isi cauta oferte, citesc comentariile altora si isi rezerva urmatoarea destinatie.
Aceasta generatie are un apetit sporit pentru invatare. Conform unui stiudiu la nivel mondial turistii sub 30 de ani prefera turismul creativ in proportie de 78%. Al doilea criteriu important in procesul de alegere a unei vacante pentru tineri este parerea altor persoane despre destinatie sau serviciile oferite.
Suntem tentati sa credem ca tinerii turisti au un buget de vacanta mai mic, respectiv decizia lor ar trebuie sa depinda foarte mult de pret, asa cum e si in cazul generatiilor mai in varsta. Insa in comparatie cu alte categorii de turisti, prioritare pentru ei sunt ofertele speciale sau apropierea de mijloace de transport. Un lucru curios este faptul ca pentru ei brandul conteaza mai putin. Generatia noului mileniu poate fi castigata printr-o experienta memorabila.
Conform unui studiu oferit de TripAdviso,r la nivel mondial, 2 turisti din 3 isi vor rezerva cazarea abia dupa ce ajung la destinatie. Motivele ce stau la baza acestei decizii se regasesc in graficul de mai jos:grafic_ro

Chiar daca tinerii prefera sa-si faca rezervarea folosind dispozitive mobile si isi i-au tableta in vacanta, acestia au nevoie de material informativ disponibil in format tiparit la receptia hotelului, din cauza reducerii timpului de planificare a unei vacante ei au nevoie sa imbine spotanietatea cu informarea.
Un lucru este cert: “generatia noului mileniu” reprezinta un public tinta pentru orice afacere din industria ospitalitatii.

Author

happyadmin