Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

EuroCIS 2015 – Dusseldorf, Germania

EuroCISTCNET a participat recent la cel mai mare targ dedicat sectorului de retail si HORECA, EuroCIS 2015, organizat la Dusseldorf in perioada 24-26 februarie.

In cadrul targului au fost prezentate noutati, tendinte si solutii software si hardware pentru industria de retail si HORECA.

EuroCIS a adunat peste 300 de expozanti din 23 de tari atat din Europa, cat si din China, Taiwan si Coreea, care au prezentat idei si tehnologii noi pentru toate canalele disponibile de vanzare (store/restaurant, mobile, online), concentrandu-se pe imbunatatirea experientei de cumparare: sisteme Point-of-Sales, diverse sisteme de plata inclusiv plata cu telefonul mobil, solutii adaptate dispozitivelor mobile. Furnizorii de echipamente s-au concentrat pe design, inovatie si performanta calculatoarelor de tip all-in-one, tabletelor, imprimantelor si scannerelor.

Printre trendurile industriei de retail evidentiate in cadrul targului se numara:

  • Dezvoltarea aplicatiilor orientate catre stabilirea unei relatii tot mai puternice intre client si retailer; acestia din urma pun la dispozitia angajatilor tot mai multe resurse hardware si software pentru o mai buna interactiune cu clientii si pentru a le facilita si imbunatati acestora experienta de cumparare.
  • Necesitatea clientului de a se autoservi in magazin, toti mai multi clienti dorindu-si sa aiba posibilitatea sa-si scaneze singuri produsele pentru a afla mai multe informatii despre produs, preturi/ total de plata sau promotii de care beneficiaza.

In ceea ce priveste partea de echipamente si instrumente tehnologice, printre “vedetele” targului s-au numarat cabina de proba inteligenta, care iti recomanda produse ce se pot asocia pentru a forma un outfit cu stil, sugerand masurile si modelele pe care sa le probezi, respectiv scannerul 3D, care ajuta cumparatorul sa-si gaseasca incaltamintea ce i se potriveste cel mai bine, reducand semnificativ posibilitatea de retur al produselor pentru retailerii fashion specializati.

Industria de retail se concentreaza pe conceptual de omnichannel. Astfel, in cadrul targului au fost prezentate aplicatii si echipamentele pentru marcaj, scannere, aplicatii pentru plati cu telefonul si platforme online de management a feedback-ului clientilor.

Printre expozanti s-a regasit si partenerul strategic TCNET – compania Expressoft, care a prezentat aplicatia de vanzare “Retail” si “Table service”, dedicata magazinelor alimentare cat si celor nealimentare, avand la baza tehnologia cloud.

Author

happyadmin