Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Ringstar, primul pet hotel care foloseste In1 in Romania

poza RingStarRobert Caraman este unul dintre cei mai cunoscuti dresori de caini din Romania. Pregateste caini pentru a fi un bun companion si, de asemenea, pentru a performa in reclame tv sau pentru a participa la concursuri nationale si internationale.
Robert a condus primul hotel pentru animale din Romania, iar in prezent este managerul Ringstar Pet Hotel, propriul sau hotel – un business modern, gandit astfel incat sa functioneze cu succes si peste 5, si peste 10 ani, iar clientii sa revina stiind ca sunt intampinati si tratati cum se cuvine.
Din 2014, pentru a acorda o noua serie de facilitati celor care isi cazeaza animalele de companie la hotelul sau, Robert Caraman a decis sa introduca un sistem de rezervari mult mai facil si mai la indemana clientilor, folosind platforma In1 furnizata de catre TCNET.
Ce impact a avut asupra business-ului Ringstar Pet Hotel aceasta decizie ne-a povestit recent si va invitam sa aflati din interviul de mai jos.
– De ce un hotel pentru animale si ce inseamna pentru clienti tai hotelul Ringstar?
Un pet hotel are un rol important in viata iubitorilor si proprietarilor de animale. Ne permite sa nu neglijam acei membri ai familiei care nu se pot exprima in cuvinte, dar au nevoie de aceeasi buna ingrijire pe care o primim si noi.
Ringstar Pet Hotel este locul unde, de ani buni, clientii nostri isi gazduiesc prietenii necuvantatori in siguranta si in conditii similare cu cele de acasa, atunci cand oamenii pleaca in calatorii, in vacante unde animalele de companie nu ii pot insoti sau cand familia are de rezolvat o situatie care nu ii permite sa se ocupe o vreme de toti membri sai.
– Ce servicii le oferiti animalelor?
Ringstar inseamna cazare, masa, plimbare si grija din partea noastra. Mai inseamna transport si toaletaj, atunci cand este necesar, antrenamente si cursuri de dresaj, cand au nevoie de buna educatie, sau servicii de gradinita, unde cainii isi pot petrece ziua, pana cand stapanii lor se intorc de la job.
– Am un animal de companie. Cum fac sa il cazez la Ringstar?
In acest moment, exista 3 optiuni. Prima este varianta lunga, folosita din ce in ce mai rar de clienti: vii la receptie, vizitezi hotelul, faci rezervarea pentru perioada dorita si platesti un avans. A doua varianta este sa iti trimitem un contract de rezervare pe email sau pe fax, pe care il completezi, il scanezi, ni-l trimiti inapoi si platesti un avans de 30% in cont cu digipass. Iar din 2014, avem si a treia varianta, cea mai moderna: intri pe site-ul Ringstar sau pe pagina noastra de Facebook, faci rezervarea folosind platforma In1 si achiti cu cardul.
– Care e cea mai folosita formula de rezervare?
Rezervarea la receptie inseamna un consum de timp de cateva ore si este o varianta folosita aproape exclusiv de catre clienti noi, care nu si-au mai gazduit animalul de companie la noi si vor sa se asigure ca le putem oferi toate conditiile necesare. Varianta doi presupune si ea ceva efort, in sensul de a scana niste documente si a le trimite pe e-mail catre hotel.
Cea mai eficienta formula este fara discutii, rezervarea directa online. Inseamna economie de timp, acces facil si nu presupune eforturi suplimentare. Exact din acest motiv am si decis sa folosim In1 si, recunosc, este un mare plus ca imagine pentru noi, care ne ajuta, de asemenea, si sa ne diferentiem. Suntem o afacere orientata catre clienti, dorim sa raspundem prompt si personalizat necesitatilor pe care le au clientii nostri. In1 este un mare plus in termeni de confort si economie de timp pentru clienti, de imagine si eficienta de business pentru noi.
– Ce inseamna concret prezenta si rezervarile directe online pentru Ringstar?
In acest moment, aproximativ 60-70% dintre clientii Ringstar ne gasesc online. Suntem usor de gasit pe Google si generam permanent continut. Suntem foarte activi, tinem oamenii la curent in fiecare zi cu oportunitatile aparute, cu noutati din domeniu, cu variante de entertainement si fun pentru iubitorii de animale.
Apropos de cifre, vindem online demult, dar am putut cuantifica impactul odata cu startul relatiei cu TCNET. Acum pot contoriza foarte exact si mai mult de jumatate din numarul total de rezervari dintr-un sezon ne vin prin site, chiar si cand e vorba despre clientii noi. Intra pe site, afla mai multe despre Ringstar, le place si fac rezervarea direct in site, fiindca evita, astfel, o parte de birocratie si le este mai usor.
– Cum sta Ringstar din punct de vedere al numarului de rezervari dintr-un an?
Ringstar Pet hotelul nostru are deocamdata 40 de camere (n.r. – numarul mediu de camere al unui hotel din Romania), iar complexul Ringstar inseamna, de asemenea, si cursuri de dresaj si antrenamente. Echilibram oferta generala prin diverse pachete de servicii si promotii extra-sezon, astfel incat gradul de ocupare pe ambele axe (hotel/cursuri) sa fie cat mai bun. Suntem fully booked in varfurile de sezon si consistent ocupati in extra-sezon.
Ceea ce le dorim tuturor hotelurilor din Romania!

Mai multe informatii despre Ringstar Pet Hotel puteti gasi aici: www.ringstarpethotel.ro

Author

happyadmin