Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

#RDTC2015: Online-ul = viitorul care ne-a batut deja la usa

TCNET a participat recent la cea dea doua editie a Romanian Digital Conference, eveniment dedicat afacerilor din domeniul de turism in mediul online, organizat de Eventur la Bucuresti.

Editia de anul acesta a avut doua componente noi.Romanian Digital Travel Awards, prin care au fost premiate cele mai populare business-uri offline si online din domeniul turismului din Romania. Pe aceasta cale, felicitam Hotel Binder Bubi Sighisoara care a castigat locul 2 pentru “Cel mai popular hotel de 5* din Romania ”.

Cea de a doua noutate a fost Infotrip #EnjoyBucharest, dedicat unei delegatii de 30 de blogeri straini care are “misiunea” sa popularizeze Romania si Bucurestiul la nivel global.

Ca mesaj general, conferinta s-a concentrat pe potentialul mediului online in industria de turism, cu sfaturi si sugestii practice.

Iata cateva dintre recomandarile punctate de vorbitori.

Mădălin Măncilă, director de marketing și dezvoltare Accent Travel / Traveo, despre lucrul cu clienții:

Clientii sunt interesati doar de propriile beneficii, si nu de succesul nostru, iar pretul este decisiv in procesul de alegere.

Pentru comunicarea in mediul online, culorile au un mare impact asupra clienților: galbenul le arată oportunități de neratat, albastrul le inspiră încredere, roșul îi motivează să ia acțiune.

Cristian Curus, director de strategie la vivolis.ro, despre reinventarea produsului turistic:

Industria de travel este industria care se bazeaza pe emotii pozitive.

Alina Ostahi, Head of Sales la Travelport România, despre clienții Millennials:

Dezavantajul agentiilor online de distributie (OTA) este imposibilitatea de a vinde servicii auxiliare cazarii, tipului de masa sau transport.

Ofera clientului ce are nevoie inainte sa stie ca are nevoie!

Pentru consumatorul roman de servicii turistice din mediul online, cel mai mult conteaza recomandarile altora.

Andrei Georgescu, White Image, rolul email marketingului în business-urile de turism:

Creșterea agentiilor de turism online de tip sharing economy (AirBnB) duce la scăderea business-ului hotelier la nivel global.

Un client este dispus sa vorbeasca despre urmatoarea vacanta imediat ce s-a intors din vacanta.

Ana Sipciu, Google Romania, The Digital Traveler:

71% din utilizatorii de internet din România și-au luat un bilet de avion online în 2014;

Interogările mobile pe categoria călătorii au crescut cu 117%, în Q4 2014, cele de pe tablete cu 54% (32% sunt căutări mobile), în timp ce căutările de pe desktop au scăzut cu 6%;

României îi va lua 2 ani să se alinieze la piața globală de online travel;

71% din căutările pe YouTube sunt pentru nume de destinații;

Catalin Macovei, Google Adwords Specialist @Moloso:

Corporatistii cumpara produse turistice in mediul online in jurul orei 12.00 si dupa 18.00

Alex Negrea, Head of Facebook Dept, Spada:

Investeste in continut de calitate. Sugestie pentru teme abordate pe blogul de companie pentru industria ospitalitatii sunt: obiectivele turistice din jurul locatiei, din localitate si chiar din tara.

Robert Katai, Brand Evangelist @Bannersnack:

Industria de turism are cel mai mare impact prin Istagram deoarece 65% dintre oameni invata vizual.

In concluzie, un eveniment foarte util, cu date concrete si experiente practice impartasite de vorbitori, care ne pot fi de folos noua, intregii industrii.

Iar daca va pregatiti sa accesati sau sa accelerati prezenta online a brandului dvs., o ultima informatie de care este bine sa tineti cont atunci cand stabiliti orele in care sa postati noutati: 36% din români intră pe Facebook dimineata.

Author

happyadmin