Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

O noua generatie de produse pentru management performant in domeniul hotelier

Din 2015, in portofoliul TCNET:

Cele mai avansate solutii de Business Intelligence pentru industria hoteliera din Romania

 

Pe 11 iunie, TCNET a lansat la Bucuresti o noua generatie de produse pentru management performant in domeniul hotelier. Realizat in cadrul parteneriatului strategic cu compania americana Infor, aflata in top 3 al celor mai mari furnizori de servicii software la nivel mondial, noile solutii din portofoliul TCNET se deosebesc de alte produse disponibile pe piata prin capacitatea strategica de a proiecta solutii moderne si inteligente, bazandu-se pe interactiunea directa cu utilizatorii finali si pe raportare directa la evolutia pietei si a cifrelor de afaceri.

Reprezentantii echipelor de management ale hotelurilor individuale, cat si cei din lanturi internationale precum Wyndham, Best Western sau NH Hotels prezenti la eveniment, s-au familiarizat cu cea mai avansata solutie de management a veniturilor dezvoltata special pentru a asigura cresterea vanzarilor in industria ospitalitatii.

Solutia EzRMS este o solutie de management a veniturilor care functioneaza ca un consultant de business pe politica de preturi, previzionand comportamentul clientului si contribuind semnificativ la maximizarea profitului.

De asemenea, in cadrul evenimentului a fost prezentat sistemul HMS, care combina beneficiile tehnologiei cloud cu functionalitatile unui sistem de management ce optimizeaza in prezent operatiunile zilnice in peste 8000 de hoteluri din intreaga lume si aduce beneficii pe care oaspetii acestora le resimt in mod direct, inca din prima zi.

Managementul eficient al veniturilor: o stiinta si o arta

Invitat special la eveniment, Niels Mekenkamp, Director Hospitality Pre-SalesEMEA – Infor, le-a impartasit participantilor din experienta sa de aproape 25 de ani in industria ospitalitatii, intr-o discutie interactiva, concentrata pe conceptul de management eficient al veniturilor.

El a subliniat ca Revenue Management-ul trebuie tratat la fel de serios ca Sales Management-ul in cadrul unei afaceri din acest domeniu, oferind exemplul hotelurilor Hilton, unde directorul de vanzari se subordoneaza celui de management al veniturilor.

“Un hotel din Moscova a inregistrat cresteri cu 30% in primul an de la implementarea EzRMS, intr-o piata in care la acel moment gradul de ocupare nu trecea de 20% ”, a exemplificat acesta.

Revenue Management este despre a face cat mai multi bani posibili si nu este doar o stiinta, ci si o arta. “Lipsa unui Revenue Management a cauzat prabusirea dramatica a tarifelor in perioada de criza economica”, considera Niels Mekenkamp.

Pretul corect este cel care aduce profitul cel mai mare, iar diversificarea canalelor de vanzare a produselor hoteliere este foarte importanta. Este foarte periculos sa vinzi doar printr-un singur canal, in special daca acesta este un OTA – considera reprezentantul Infor, referindu-se la situatii de limitare a posibilitatii de a controla si adapta ofertele hotelurilor catre piata.

Pentru a optimiza rezultatele financiare obtinute de un hotel este nevoie si de o structurare din aceeasi perspectiva a departamentelor, iar reprezentatul Infor a sugerat, in cadrul evenimentului, si modalitati de functionare care pot creste veniturile.

“Toate hotelurile indiferent de dimensiunea acestora se confrunta cu aceleasi probleme. In multe cazuri, vanzarile si marketing-ul sunt inglobate in acelasi departament. Insa cea mai buna varianta ar fi daca Sales si Revenue Management s-ar comasa, iar Marketingul ar fi doar instrumentul ajutator, care sa ghideze unde si ce promotii trebuie plasate”, considera Niels Mekenkamp.

“True needs”. “Perceived needs”. “Pure wants and desires”.

Politica de preturi reprezinta o parte importanta din success in industria ospitalitatii.

Necesitatile personale sunt cele care motiveaza pe oameni sa cumpere, iar acestea pot fi simplificate la trei categorii: “true needs”, “perceived needs” si “ pure wants and desires”, a mai spus reprezentatul Infor. Traducandu-le in produsele hoteliere, acestea reprezinta : hoteluri de 1 – 2 stele; hoteluri care fac parte din lanturi internationale si cea de-a treia categorie poate fi exemplificata prin hotelul Burj al Arab.

Pretul este un factor important in procesul de algere a unui hotel, dar importanta acestuia difera in functie de categoriile de pret si segmentele de piata in care activeaza un hotel. Un exemplu relevant este piata din Paris in care s-a observat ca, daca hotelurile de lux scad preturile sub 500 de euro, numarul rezervarilor se reduce, ceea ce explica faptul ca, in cadul unei piete de lux, pretul ridicat conteaza mai putin.

Produse inteligente, pentru controlul costurilor si cresterea profitului

Infor are in portofoliu solutii care pot fi utilizate in peste 30 de industrii la nivel mondial, fiind singura companie care acopera in prezent toate necesitatile industriei de ospitalitate, oferind solutii de property management system, revenue management, assets management, back office, human resources, CRM. Toate solutiile sunt “cloud based” oferind flexibilitate si reducerea costurilor de investitie, astfel incat utilizatorii pot folosi orice dispozitiv cu conexiune la internet pentru conectarea in sistem, avand libertate de miscare, viteza si reducere a costurilor.

HMS este web based property management system, care se diferentiaza de restul aplicatiilor de acest gen prin posibilitati multiple de personalizare a interfetei in functie de utilizator si prin diverse posibilitati de creare si customizare a rapoartelor, fara a fi nevoie de aplicatii ajutatoare.

HMS ofera un instrument puternic pentru management tarifelor, acestea putand fi cu usurinta personalizate in functie de canalele de vanzare folosite.

Un alt atribuit important al HMS este faptul ca asigura mobilitatea si raspunsul la distanta prin posibilitatea utilizarii aplicatiilor create special pentru gadget-uri. Poti accesa date de pe dispozitivele mobile si administra cu usurinta check-in-uri, check-out-uri, rezervari si raportari. Mobilitatea aplicatiei poate fi cu usurinta implementata in cadrul departamentului de housekeeping , facilitand managementul eficient la nivel de personal.

EzRMS este cea mai avansata solutie de management a veniturilor, dezvoltata special pentru a asigura cresterea vanzarilor in industria ospitalitatii.

EzRMS face analiza completa a datelor (vanzari proprii, analiza de piata) si propune cea mai potrivita strategie de pret pentru un grad de ocupare maxim si cresterea profitului hotelului.

Solutia cloud EzRMS faciliteaza accesul rapid la date si ofera mult mai mult decat un PMS, fiind cea mai dezvoltata solutie de Business Intelligence dedicata industriei ospitalitatii.

Pentru maximizarea veniturilor, EzRMS previzioneaza comportamentul clientului si eficientizeaza regimul de disponibilitate si politica de tarifare a camerelor prin combinarea unor tehnologii inovatoare.

Mecanismul principal al solutiei EzRMS consta in intelegerea perceptiei consumatorului asupra valorii produselor oferite de hotel si alinierea tarifelor si disponibilitatii camerelor pentru fiecare segment de clienti, intr-o analiza calitativ-obiectiva.

Smart business. Smart benefits.

Evenimentul organizat recent face parte din strategia TCNET de a oferi pietei hoteliere din Romania instrumentele potrivite pentru un business modern si inteligent, concentrat pe beneficii si rezultate masurabile.

Incepand din 2014, TCNET si-a actualizat constant portofoliul, astfel incat solutiile propuse industriei HORECA sa raspunda noilor reguli ale jocului setate de comportamentul in schimbare al consumatorilor pe de-o parte, cat si de asteptarile echipelor de management din hoteluri, care au nevoie de rezultate rapide si un return masurabil al fiecarei investitii in dezvoltare.

Pentru a-si sintetiza noua propunere de business adresata clientilor sai, activitatea TCNET functioneaza, incepand din 2015, sub un nou slogan: Smart business. Smart benefits.
Posibilitatea de a face afaceri inteligente, cu beneficii inteligente pentru hotelieri si turisti.

Author

happyadmin