Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

TopHotels Tourism & Leisure Investment Conference

– noutati si tendinte ale anului –

8 din 10 turisti la nivel mondial apreciaza serviciile personalizate si iau decizia de cumparare in functie de gradul de personalizare a ofertei turistice – am aflat la editia 2017 a TopHotels Tourism & Leisure Investment Conference – si ne bucuram, in acest context, ca toate solutiile din portofoliul TCNET au optiuni avansate de personalizare si l-am considerat un criteriu important de selectie.

Ca tendinte, in 2018, cea mai importanta strategie de marketing si vanzare trebuie sa includa obligatoriu instrumente care sa permita personalizarea cat mai detaliata a serviciilor oferite clientilor – au mentionat vorbitorii la eveniment, abordand cele 2 teme principale din cadrul conferinte:

  • Strategii de crestere pentru industria hoteliera romaneasca in raport cu performantele regionale;
  • Oportunitati de dezvoltare in industria de turism si a ospitalitatii.

La finalul zilei, au fost premiate cele mai eficiente si inovative proiecte si concepte din domeniul turismului din Romania si ii felicitam pe castigatori:

  1. Hotel Vega, Mamaia – locul 1 pentru “Hotelul anului pentru turism de agreement”;
  2. Hotel International, Sinaia – locul 2 pentru “ Cea mai buna investitie a anului”;
  3. Hotel Inter, Venus – locul 3 pentru “Hotelul anului pentru turism de agreement”;
  4. Hotel International, Iasi – locul 3 pentru “Hotelul anului – categoria 4 stele, neafiliat unui lant hotelier international”;
  5. Alpin Resort Poiana Brasov care a castigat:
    • locul 1 pentru “Cea mai buna echipa hoteliera”;
    • locul 2 pentru “Hotelul anului – categoria 4 stele pentru turism de agrement”;
    • locul 3 pentru “Locatia anului pentru conferinte si intalniri de afaceri”.

Ce-am mai aflat interesant pe parcursul evenimentului?

  • Analizand Bucurestiul in perioada aprilie 2016 – martie 2017, cele mai bune zile din punct de vedere al gradului de ocupare (peste 75%) au fost marti, miercuri si joi. (THOMAS EMANUEL, Director Business Development STR)
  • In Romania, 54% dintre turisti folosesc pentru review-uri Booking.com in timp ce la nivel global doar 34%, iar Facebook-ul in Romania – 18%, iar international doar 6% (Thomas Landen, Marketing Manager Revinate)
  • Industria resimte, per ansamblu, necesitatea ca eforturile lor de crestere si adaptare a serviciilor la necesitatile si cerintele clientilor sa fie dublate de sustinere din partea statului in ceea ce priveste:
    • imbunatatirea comunicarii dintre structurile de stat si reprezentatii turismului din Romania pentru cunoastearea necesitatilor acestora;
    • curatarea arhitecturii oraselor;
    • imbunatatirea infrastructurii si conditiilor de calatorie cu caile ferate;
    • promovarea Romaniei la nivel international si propunerea Bucurestiului ca destinatie de city break;
    • implicarea statului in pregatirea personalului calificat pentru industria ospitalitatii.

Asa cum ne-am obisnuit, TopHotels a fost un eveniment cu multa informatie utila si, in plus, editia 2017 a aratat ca din in ce mai multi reprezentanti ai structurilor de cazare din Romania au inceput sa fie prezenti si implicati. Um mare plus, consideram noi, ca industria sa se adune, sa dezbata si sa construiasca planuri de viitor!

Daca n-ati reusit sa ajungeti anul acesta, in 2018 va recomandam sa vi-l treceti in agenda.

Author

happyadmin