Intr-o industrie care este în continuă evoluție și întotdeauna încearcă să rămână cu un pas înainte, tendințele vin și trec. Există trucuri ce au rezultate pe termen scurt si exista concepte de bază ce au tendința de a evolua mai lent, dar care asigura o crestere constanta. Dacă nu ati adoptat cel puțin una dintre […]
Intr-o perioada in care tehnologia evolueaza in ritm galopant, mediile de comunicare schimba din ce in ce mai semnificativ comporatamentele de consum, iar publicul devine tot mai selectiv si atent la sintagma « value for money ». Motiv pentru care, daca vreti sa tineti pasul, este bine sa luati in considerare recomandarile specialistilor. Conform Hospitalitynet.org iata cateva […]
In toata lumea, intotdeauna tarifele obtinute in mod direct de la un hotel sunt mai mici decat cele afisate in sistemele globale de rezervari. Beneficiile comunicarii directe cu hotelul sunt reciproce : oaspetii se bucura de cel mai bun pret, iar hotelul nu mai este taxat de catre platforma care gazduieste oferta. Tendinta la nivel […]
Începând cu luna iulie 2013, TCNET, deţinător al magazinului online Horebar.ro, a devenit distribuitor şi furnizor de service, având propria echipă de intervenţie pentru aparatele eletcronice de marcat Datecs, autorizat de către Ministerul Finanţelor Publice. Pe lângă casele de marcat puteţi regăsi în magazinul nostru www.horebar.ro şi alte produse (role şi riboane pentru toate tipurile […]
La numai o luna de la lansarea pe piata romaneasca, scanner-ul SnapShell s-a dovedit a fi un real succes datorita vitezei foarte mari de inregistrare a datelor, a interfatarii facile cu sistemele de gestiune hoteliera si a compatibilitatii cu o mutitudine de tipuri de documente de identificare. Deja cateva dintre hotelurile din Romania au achizitionat […]
Tendinte Turistii au devenit din ce in ce mai “tehnologizati” si calatoresc din ce in ce mai mult, iar hotelierii cu care pot interactiona prin dispozitivele mobile sunt cei care au de castigat – arata unu articol recent publicat de Hotel News Now. Mediul virtual mobil este din ce în ce convenabil pentru marketing, fiind […]
Tendinte Dispozitivele mobile au devenit indispensabile pentru noi. Acasa, in concediu sau in calatorii de afaceri, le folosim din ce in ce mai mult. iar hotelierii ar trebui sa se adapteze cat mai bine noii realitati. Cel mai recent studiu Studiul Smith Micro efectuat in Statele Unite ne arata exact care este comportamentul turistilor referitor […]
„Fiind un hotel complex aveam nevoie de un sistem stabil si flexibil care sa gestioneze activitatile tuturor departamentelor. Medallion PMS a intrunit toate aceste caracteristici fiind solutia perfecta pentru Hotelul Acasa la Dracula” – Cristian Ciobanu, Marketing Manager – Hotel Acasa la Dracula Hotelul Acasa la Dracula este gestionat cu succes de SoftBrands Medallion PMS Localizat in Poiana Brasov, […]
Hunguest Hotels este cel mai mare lant hotelier din Ungaria, avand hoteluri in Budapesta si in principalele orase ale tarii. Situat in centrul orasului Miercurea Ciuc, intre parcul central si patinoarul artificial „Vakar Lajos”, hotelul Hunguest Fenyo este primul hotel din acest lant deschis in Romania. Panorama regiunii este dominată în partea de vest de masivul vulcanic […]
In toata lumea, intotdeauna tarifele obtinute in mod direct de la un hotel sunt mai mici decat cele afisate in sistemele globale de rezervari. Beneficiile comunicarii directe cu hotelul sunt reciproce : oaspetii se bucura de cel mai bun pret, iar hotelul nu mai este taxat de catre platforma care gazduieste oferta. Tendinta la nivel […]