Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Noutati In1 Solutions – Mai 2014

In1 Solutions imbunatateste frecvent motorul de rezervare pentru a usura crearea tarifelor dinamice pentru hotelieri si pentru a oferi clientilor un mod mai simplu de rezervare. Mai jos gasiti cateva noutati ale motorului de rezervare In1: Oferte ascunse Cauti modalitati simple de fidelizare sau de atragere a clientilor, atunci noua functionalitatea de Oferte Ascunse este […]

Stiri

In1 Channel Manager – Hotel Banat, Bucuresti

Clientul: Hotel Banat este locatia perfecta pentru turismul de business. Amplasat central in capitala, se adreseaza oaspetilor ce-si doresc combinarea petrecerii timpului in centrului istoric cu intalnirile de afaceri.   Provocarea: Hotel Banat avea nevoie de o solutie pentru simplificarea sarcinilor echipei de vanzari si eliminarea erorilor umane ce pot crea over-booking, situatie ce aparuse […]

Stiri

eXpresSoft Event – Best Western Bucovina – Club de Munte, Gura Humorului

Clientul: Best Western Bucovina – Club de Munte este recunoscut de multa vreme ca fiind cel mai frumos hotel din Bucovina, avand prestigiul brandului hotelier recunoscut la nivel international. Situat in imediata apropiere a faimoaselor manastiri (Voronet, Humor, Sucevita, Moldovita, Putna, Arbore), intr-un cadru natural extrem de pitoresc, Best Western Bucovina – Club de Munte […]

Stiri

Conferinta Nationala a Industriei Ospitalitatii – o radiografie a sectorului HoReCa

TCNET a participat recent la prima editie a Conferintei Nationale a Industriei Ospitalitatii, eveniment dedicat afacerilor din industria HoReCa, organizat de HORA Romania, la Bucuresti. In cadrul conferintei s-a facut o radiografie a sectorului din punct de vedere economic si fiscal. Printre invitati s-au numarat reprezentanti ai autoritatii centrale :  Mircea Dobre, Ministrul Turismului, Florin […]

Stiri

Potentialul Word-of-Mouth marketing via Facebook in turism

In turism, retelele de socializare pot avea un impact major asupra deciziilor cu privire la destinatia aleasa. 60% din potentialii turisti din toata lumea cer parerea utilizatorilor de retele de socializare in planificarea vacantelor – mentioneaza Petra Hedorfer, Chief Executive Officer of the German National Tourist Board. Gradul foarte inalt de incredere, impactul unei impresii […]

Stiri

Potentialul Word-of-Mouth marketing via Facebook in turism

In turism, retelele de socializare pot avea un impact major asupra deciziilor cu privire la destinatia aleasa. 60% din potentialii turisti din toata lumea cer parerea utilizatorilor de retele de socializare in planificarea vacantelor – mentioneaza Petra Hedorfer, Chief Executive Officer of the German National Tourist Board. Gradul foarte inalt de incredere, impactul unei impresii […]