Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Cum sa cresti gradul de ocupare al hotelului utilizand pagina web a hotelului si contul de Facebook

  • Crestere_ocupareAsigura-te ca pagina de web a hotelului tau contine elementele esentiale pentru a putea fi folosit ca un instrument de marketing si vanzari.
  • Adauga site-ului un motor de rezervare prin care clientii tai pot rezerva oricand o camera, verifica disponibilul sau beneficia de ofertele tale. Important este si faptul ca orice rezervare va fi confirmata automat, nemaifiind nevoie de interventia ta.
  • Creaza un cont de Facebook pentru hotelul tau, asigura-te ca este actualizat in permanenta si foloseste cat mai multe oferte speciale pentru a atrage noi clienti.
  • Pastreaza un echilibru intre tarifele de pe site si cele oferite agentiilor online (OTA), foloseste avantajul discount-urilor sau ofertelor speciale legate de tariful utilizat in pagina web.
  • Fidelizeaza-ti clientii, atrage-i prin adaugarea de oferte speciale cat mai la vedere si cat mai variate. Foloseste discount-uri, vouchere si coduri promo, astfel incat ei sa revina pe site-ul tau.
  • Nu uita de e-mail marketing, trimite newslettere cu ofertele tale, noutati despre  locurile de langa tine si despre evenimentele si sarbatorile ce urmeaza sa se intample.
  • Studiaza in permanenata activitatea vizitatorilor, foloseste rapoartele de trafic de site si incearca in functie de acestea sa convertesti cati mai mult clienti. Analizeaza preferintele vizitatorilor si incearca sa te adaptezi in functie de acestea.
  • Costruieste in mediul online o reputatie a brandului tau care iti va asigura o rata de revenire constanta pe terment lung.

Author

happyadmin