Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Echipa TCNET, implicata in sustinerea dezvoltarii profesionale continue

In calitate de furnizor relevant de solutii de management pentru industria ospitalitatii din Romania, TCNET a sustinut activ evenimentul “Evolution 2015”, organizat in luna septembrie la Bucuresti de catre Inside Coach Academy si Top Hospitality.

Recent lansat pe piata din Romania, proiectul “Evolution 2015” este conceput ca o academie a profesionistilor din industria opitalitatii si isi propune sa sustina dezvoltarea profesionala continua a specialistilor, astfel incat acestia sa poata valorifica cat mai eficient oportunitatile oferite de piata pentru a dezvolta afaceri pe termen lung.

Intr-un mix de conferinte si workshop-uri, “Evolution 2015” s-a focusat pe relatia consumatorului roman cu serviciile de ospitalitate, modele de buna practica folosite la nivel international si solutii care pot fi puse in practica in Romania.

Din perspectiva celor 20 de ani de experienta activa si conectare cu industria ospitalitatii, TCNET a abordat, in prezentarea sustinuta, o tema care sintetizeaza provocarile la care trebuie sa raspunda jucatorii din aceasta piata in 2015: Cum transformam comportamentul de consum actual in beneficii inteligente pentru locatia-gazda si pentru oaspetii sai.

Identificand cei mai importanti influentatori ai succesului unei afaceri din Horeca, TCNET a venit cu solutii concrete de capitalizare a oportunitatilor din fiecare categorie.

PROVOCARILE ACTUALE:

CLIENTII: Experiente pozitive, memorabile si impartasite.

MANAGERII BUSINESS-ului: Angajati productivi, reputatie buna, vanzari si profit in crestere.

Oaspetii oricarei locatii-gazda din industria ospitalitatii, fie ca este vorba de un hotel, restaurant sau centru de relaxare, isi doresc, dincolo de detalii punctuale ale sederii lor, experiente pozitive si beneficii pe care sa le resimta direct si nemijlocit. Mai mult decat atat, pentru ca 8.2 mln dintre romani sunt prezenti in retelele sociale, acestia au si apetitul necesar pentru a impartasi noile lor experiente memorabile.

O provocare careia jucatorii din industria ospitalitatii ii pot raspunde eficient cu ajutorul In1 – cea mai moderna si eficienta solutie disponibila in Romania in acest moment, construita tocmai pe aceste criterii: a stimula comunicarea directa si a duce brandul in mediile sociale – adica acolo unde turistii obisnuiesc sa se exprime. Folosind acest instrument, experienta cu consumatorul devine personala inca din momentul achizitiei serviciului sau pachetului dorit (rezervare directa) si pana la incheierea sejurului (prin prezenta activa a brandului in retele de socializare, cu posibilitate de feedback si servicii post-vanzare).

Pentru a influenta pozitiv calitatea serviciilor oferite oaspetelui pe parcursul sederii sale, solutia HMS este un raspuns care creste mobilitatea si eficienta angajatilor, cu efecte benefice asupra nivelului de satisfactie a oricarui client (personal dinamic, care utilizeaza terminale mobile si raspund solicitarilor cu o viteza sensibil crescuta) si performante de business crescute.

Ambele solutii (In1 si HMS) se afla in portofoliul TCNET si contribuie la reducerea costurilor fixe ale unui hotel, fiind solutii in cloud. Nu este nevoie de statii de lucru costisitoare, care presupun investitii mari; se reduce consumul de timp pe care il implica relationarea pe diverse nivele ierarhice (fiecare categorie de personal are acces direct si rapid exclusiv la informatiile de care are nevoie); se construieste o imagine credibila si eficienta, ducand brandul in mediile unde se afla deja consumatorul, si este protejata reputatia, oferind posibilitatea feedback-ului in timp real.

Din punct de vedere al impactului asupra afacerii, cele doua instrumente au mai multe avantaje concrete:

  • contribuie la cresterea productivitatii personalului si, implicit, a sanselor de retentie a angajatilor performanti;
  • stimuleaza favorabilitatea fata de brand;
  • cresc gradul de satisfactie a clientilor si faciliteaza fidelizarea acestora pe temen lung.

In ceea ce priveste reducerea costurilor, utilizarea acestor solutii scade o parte importanta din necesarul de investitii (achizitii de echipamente mari), respectiv costurile fixe (mentenanta acestora) si reduce semnificativ costurile externalizate (comisioanele catre platforme de vanzare externe).

O alta provocare pe care o intampina business-urile din Horeca este modul de administrare al afacerii si nevoia de predictibilitate si adaptare rapida la diversi influentatori (conditii de piata, politici de pret concurente etc).

Nevoii de a creste controlul si a gestiona in mod flexibil, dar specializat, afacerea, ii raspunde EzRMS, cea mai avansata solutie de business intellince disponibila pe piata.

Solutia este instrumentul care asigura cel mai mare control asupra evolutiei afacerii, functionand pe aceleasi principii ca un consultant de business: analizeaza date complexe din diferite medii, zone si intervale de timp si propune cea mai potrivita strategie de actiune pentru un grad de ocupare maxim si un profit optimizat.

Smart business, smart benefits

Consecvent cu angajamentul asumat, TCNET si-a construit portofoliul astfel incat solutiile sale sa fie raspunsuri consistente la provocarile carora industria ospitalitatii din Romania trebuie sa le raspunda pentru a avea succes.

Dezvoltarea continua a profesionistilor din aceasta industrie este, de asemenea, o conditie importanta pentru dezvoltarea fiecarei afaceri din domeniu.

Va multumim daca ati participat alaturi de noi la “Evolution 2015” si ne revedem la urmatoarele evenimente.

Elena Iliescu

Author

tcnet