Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Client:
Hotel Savoy, Timisoara

Clientul:

Hotelul Savoy este o proprietate elegantă, situată în centrul orașului Timișoara, cu fațada originală din anul 1935 și camere renovate cu gust cu elemente Art Deco. Serviciile din cadrul hotelului, confera o sedere perfecta pe toata durata vacantei, de la relaxarea la sauna, la sala de fitness dotata cu toate echipamentele necesare.
Hotelul ofera maximul de confort la preturi competitive si este potrivit atat pentru persoane care calatoresc singure cat si pentru cei insotiti.

Restaurantul primitor si atractiv servește o selecție largă de mâncăruri în stil clasic, iar la cocktail barul Hotelului Savoy, intr-o atmosferă elegantă, puteți să savurați băuturi delicate. Mobilierul în stil tradițional, confortabil face ca timpul petrecut sa devina o amintire frumoasa.

Provocarea:

Hotelul Savoy avea nevoie urgenta de o solutie specializata de plata, un sistem care sa creasca considerabil viteza de lucru a angajatilor, dar in acelasi timp sa fie eficient din toate punctele de vedere.
Fiind un hotel de renume in Timisoara, standardele softului hotelier trebuiau sa fie de cea mai inalta calitate, pentru a putea oferi clientilor sai o experienta memorabilia.

Toate acestea nu erau posibile, fara o comunicare digitala intre departamente. Timpul fiind limitat, sarcinile nu puteau fi realizate complet. Pasii pentru o rezervare trebuiau sa fie cat mai simpli si automatizati cat mai mult posibil.

Solutia:

Echipa TCNET a implementat cu succes sistemul de gestiune hoteliera cloud Infor HMS, integrat cu Channel Manager si sistemul de gestiune a alimentatiei publice Expressoft.

Beneficii&rezultate:

S-a optat pentru o digitalizare a departamentelor hoteliere, astfel incat interactiunea cu clientii hotelului a fost posibila de oriunde si oricand cu ajutorul aplicatiei Infor HMS Hotel App de pe tableta.  Echipa de management a fost mai mult decat incantata de posibilitatea migrarii anumitor operatiuni pe dispozitive mobile, reducand astfel timp pierdut ineficient. Check-in-ul si check-out-ul mobil, aceesibilitatea facila a functiilor de housekeeping si verificarea in timp real si de oriunde a rapoartelor au adus un plus de siguranta si eficacitate.
Pentru a garanta acuratetea si securitatea informatiilor s-a optat pentru integrarea sistemului de plati online Six Payments rezultand un circuit sigur si stabil, client – hotel – website.
Aplicatia Expressoft MyCheck completeaza solutia TCNET, pentru a putea garanta livrarea produselor si serviciilor in timp util, cu siguranta comunicarii si eficientizarii tuturor departamentelor din cadrul hotelului.

“Dupa instalarea sistemelor in hotelul nostru, fluxul de lucru al angajatilor este mult mai eficient. Suntem extrem de recunoscatori pentru alegerea facuta, intrucat ne-a ajutat sa ne crestem productivitatea la procente maxime.” spune domnul Vasile Barzava, Accommodation Manager, Hotel Savoy Timisoara.