Alege o solutie care functioneaza

Date de contact

Stiri

Potentialul Word-of-Mouth marketing via Facebook in turism

In1_Facebook

In turism, retelele de socializare pot avea un impact major asupra deciziilor cu privire la destinatia aleasa. 60% din potentialii turisti din toata lumea cer parerea utilizatorilor de retele de socializare in planificarea vacantelor – mentioneaza Petra Hedorfer, Chief Executive Officer of the German National Tourist Board.

Gradul foarte inalt de incredere, impactul unei impresii pozitive cat si posibilitatea de influentare unui numar mare de potentiali turisti sunt doar cateva beneficii ale retelelor de socializare.

Cresterea exponentiala a numarului de utilizatori  Facebook sau Twitter de la an la an a mutat online marketingul word-of-mouth, iar potentialul sau trebuie utilizat eficient de catre jucatorii din industria ospitalitatii care vor sa isi fidelizeze clientii si sa devina o destinatie interesanta pentru noi turisti.

Monitorizarea acestui mediu de comunicare si prezenta activa a brandului dvs. in retelele sociale sunt instrumente accesibile din 2014 si in Romania, prin intermediul solutiilor de rezervare si management integrate cu Facebook.

Pentru mai multe detalii https://www.tcnet.ro/rezervari-online

Author

happyadmin